Wnętrze studia treningowego SBody - nowoczesne wyposażenie do treningu siłowego

Regulamin

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
WWW.SBODY.PL 

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

Serwis www.sbody.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis www.sbody.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu www.sbody.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

Serwis www.sbody.pl dostarcza przestrzeni Usługobiorcom kontaktowania się z wykwalifikowanym trenerem personalnym oraz korzystanie z szeregu Usług związanych z kondycją fizyczną i zdrowym trybem życia.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

REGULAMIN - niniejszy regulamin Serwisu.

SERWIS - serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.sbody.pl

USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.

FORMULARZ KONTAKTOWY - formularz dostępny na stronie internetowej www.sbody.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.

FORMULARZ REZERWACJI – formularz dostępny na stronie internetowej Serwisu umożliwiający złożenie Rezerwacji na Usługę.

FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.sbody.pl umożliwiający utworzenie Konta.

KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach

USŁUGODAWCAUSŁUGODAWCA – Łukasz Wiesław Kolasa wykonujący działalność gospodarczą pod firmą Łukasz Kolasa S4Body wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce siedziby oraz adres do doręczeń: ul. Inwalidzka 20, 41-506 Chorzów, NIP: 6412266408, REGON: 382672723, adres poczty elektronicznej (e-mail): info@sbody.pl, numer telefonu: +48 ‭796 584 518‬.

USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

KLIENT – Usługobiorca posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży z Usługodawcą.

KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

USŁUGA – dostępna w Serwisie usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą.

UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Usługi zawarta między Klientem, a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu.

REZERWACJA - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi z Usługodawcą.

KALKULATOR PRZELICZENIOWY – Usługa Elektroniczna, która umożliwia Usługobiorcy wprowadzenie swoich danych oraz parametrów fizycznych do odpowiedniego formularza w celu przygotowania odpowiedniego planu treningowego.

HARMONOGRAM TRENINGOWY – Usługa Elektroniczna, która pozwala Usługobiorcy posiadającemu Konto w Serwisie planować sesje treningowe (Usługi) świadczone przez Usługodawcę.

CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Usługodawcy za Usługę.


§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ORAZ ICH REZERWOWANIA

Usługi.

 Usługodawca świadczy Usługi związane z szeroko pojętą aktywnością fizyczną oraz zdrowym trybem życia, polegające w szczególności na prowadzeniu treningów personalnych, przygotowywaniu planów treningowych oraz udzielaniu porad związanych z wymienionymi wcześniej kwestiami,

w celu wykonania Usługi zgodnie z Umową Usługodawca może wymagać przeprowadzenia wywiadu/rozmowy lub udzielenia odpowiednich informacji przez Klienta, w celu zapewnienia właściwego świadczenia Usługi,

oferowane w Serwisie i świadczone przez Usługodawcę Usługi są zgodne z Umową,

korzystanie z Usług Elektronicznych dostępnych w Serwisie może być uzależnione od założenia Konta w Serwisie

Usługodawca może wskazywać miejsce świadczenia Usługi, na które Klient jest zobowiązany stawić się o umówionej godzinie w celu świadczenia Usługi,

niespełnienie dyspozycji, o której mowa w pkt 1.5 niniejszego paragrafu bez powiadomienia Usługodawcy może skutkować powstaniem dodatkowych kosztów po stronie Usługobiorcy,

w celu świadczenia Usługi będącej przedmiotem Rezerwacji lub świadczenia innych Usług Elektronicznych mogą być wysyłane wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej lub sms, w celu poinformowania Usługobiorcy o warunkach, terminach i okolicznościach świadczenia poszczególnych Usług.

Informacje znajdujące się na stronach internetowych Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Rezerwację, składa ofertę kupna określonej Usługi na warunkach podanych w jej opisie.

Cena Usługi uwidoczniona na stronie internetowej Serwisu podana jest w złotówkach (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.

Cena Usługi uwidoczniona na stronie Serwisu jest wiążąca w chwili otrzymania przez Klienta informacji o przyjęciu Rezerwacji do realizacji. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian Cen w Serwisie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Usług po otrzymaniu tego potwierdzenia przez Klienta.

Usługodawca w sposób jednoznaczny informuje Klientów o Cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach Cen Usług. Obok informacji o obniżce, Usługodawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a jeśli Usługa jest oferowana do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni Usługodawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tej Usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.

Rezerwacje można składać:
za pomocą Formularza Rezerwacji – 24 godziny na dobę przez cały rok,
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sbody.pl
telefonicznie pod numerem telefonu: +48 796 584 518‬.

W celu złożenia Rezerwacji Klient ma obowiązek założenia Konta w Serwisie.

Warunkiem złożenia Rezerwacji w Serwisie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Rezerwacji.

W przypadku, gdy Usługodawca jest zmuszony, przed rozpoczęciem wykonania Usługi z przyczyn od niego niezależnych, zmienić istotne warunki Umowy z Klientem, niezwłocznie powiadomi o tym Klienta.

W sytuacji, o której mowa w pkt 9 niniejszego paragrafu Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Usługodawcę, czy:
przyjmuje proponowaną zmianę Umowy albo
odstępuje od Umowy Sprzedaży za natychmiastowym zwrotem wszystkich wniesionych przez Klienta świadczeń i bez obowiązku zapłaty jakiejkolwiek kary umownej.

Jeżeli Klient odstępuje od Umowy Sprzedaży zgodnie z pkt 10 niniejszego paragrafu lub jeżeli Usługodawca odwołuje wykonanie Usługi z przyczyn niezależnych od Klienta, Klient ma prawo, według swojego wyboru:
otrzymać Usługę zastępczą o tym samym lub wyższym standardzie, chyba że zgodzi się na usługę o niższym standardzie za zwrotem różnicy w Cenie,
żądać natychmiastowego zwrotu wszystkich wniesionych przez niego świadczeń.

Usługodawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie:
działaniem lub zaniechaniem Klienta,
działaniem lub zaniechaniem osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu Usług przewidzianych w Umowie Sprzedaży, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć,
siłą wyższą (zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym tj. żywiołowym, nie do uniknięcia, takie, nad którym Usługodawca nie panuje, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych działań przyrody i zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego, jak wojna, zamieszki krajowe, epidemia).


§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Rezerwacji udostępnionymi przez Usługodawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8.

Po złożeniu Rezerwacji Usługodawca niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie. Potwierdzenie otrzymania Rezerwacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.

Potwierdzenie otrzymania Rezerwacji zawiera:
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Rezerwacji,
formularz odstąpienia od umowy,
niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.

Po otrzymaniu od Klienta płatności za Rezerwację, Usługodawca niezwłocznie potwierdza przejęcie Rezerwacji do realizacji, poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
Z chwilą zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Usługodawcy zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Usługodawcą.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie wysyłany w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w Formularzu Rezerwacji lub wręczany Klientowi przy wykonaniu Usługi.


§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI

Usługodawca udostępnia następujące sposoby płatności:
płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Usługodawcy,
płatność w miejscu świadczenia Usługi, jeżeli będzie ona świadczona stacjonarnie.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 72105013311000009264827636(ING Bank Śląski S.A.) Łukasz Kolasa S4Body, adres do doręczeń: ul. Inwalidzka 20, 41-506 Chorzów, NIP: 6412266408. W tytule przelewu należy wpisać „Rezerwacja nr........".[PS4]

Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty Ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w ciągu 3 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
Usługa, z zastrzeżeniem pkt 1.3 niniejszego paragrafu, zostanie wykonana dopiero po jej opłaceniu.


§ 6
REKLAMACJA Z TYTUŁU BRAKU ZGODNOŚCI USŁUGI Z UMOWĄ

Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 Regulaminu z tytułu braku zgodności Usługi z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.

Zawiadomienia o braku zgodności Usługi z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sbody.pl

W powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Usługodawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.

W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.

Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 może żądać w pierwszej kolejności doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową. Obniżenia Ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (m.in. w przypadku, gdy niezgodność Usługi z umową jest istotna, gdy Usługodawca odmówił doprowadzenia Usługi do zgodności z umową lub gdy brak zgodności Usługi z umową występuje nadal, pomimo że Usługodawca próbował już doprowadzić Usługę do zgodności z umową),

W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 Regulaminu Usługodawca odpowiednio:

doprowadza Usługę do zgodności z Umową na swój koszt,

obniża Cenę Usługi (obniżona Cena musi pozostawać w proporcji Ceny Usługi zgodnej z umową do Usługi niezgodnej z umową) i zwraca Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 8 wartość obniżonej Ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu Ceny od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 8,

w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 8 – Usługodawca zwraca mu Cenę Usługi najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia.

Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku.

 

§ 7
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Z zastrzeżeniem pkt 4 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Serwis oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą.

Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 8 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, w przypadku Usługi, liczy się od dnia zawarcia umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 8 Regulaminu w wypadku Umowy Sprzedaży, o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty Ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.

Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Usługodawcy, jak i Klientowi w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

Usługodawca ma prawo do żądania zapłaty za faktycznie poniesione koszty oraz świadczenia spełnione do chwili otrzymania rezygnacji (odstąpienia od umowy).

 

§ 8
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW

Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta pod warunkiem, że umowa, którą zawiera z Usługodawcą jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.

Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
niedozwolonych postanowień umownych,
odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Usługi z umową,
prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
zasad dotyczących umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.

Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł z Usługodawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.

Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.


§ 9
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
zawieranie Umów Sprzedaży (Rezerwacji),
założenie Konta,
Kalkulator przeliczeniowy,
Harmonogram Treningowy
wysłanie wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego.

Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Serwisie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Serwisu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.


 

 

§ 10
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Rezerwacji w Serwisie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Rezerwacji albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę,
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na założeniu Konta w Serwisie zawierana jest na czas nieoznaczony,
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Kalkulatora przeliczeniowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą skorzystania z kalkulatora lub zaprzestania korzystania z tej Usługi Elektronicznej,
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Harmonogramu Treningowego zawierana jest na czas nieoznaczony i jest związana z prowadzeniem Konta w Serwisie,
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłaniu wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa, włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

§ 11
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sbody.pl.

W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.


§12
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (Konto),

Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sbody.pl

Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).

wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.



§ 13
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.sbody.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 13 pkt 3 oraz elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Łukasza Wiesława Kolasy wykonującego działalność gospodarczą pod firmą Łukasz Kolasa S4Body wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce siedziby oraz adres do doręczeń: ul. Inwalidzka 20, 41-506 Chorzów, NIP: 6412266408, REGON: 382672723, adres poczty elektronicznej (e-mail): info@sbody.pl, numer telefonu: +48 ‭796 584 518‬. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.sbody.pl, bez zgody Usługodawcy.

Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.sbody.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Serwisu pod adresem www.sbody.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Serwisu pod adresem www.sbody.pl użyte są w celach informacyjnych.



§ 14
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są zgodnie z prawem polskim.

W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Serwisem, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

Sądowe rozstrzyganie sporów:
ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.



Zacznijmy działać
Skontaktuj się z nami

Napisz do nas:

info@sbody.pl

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

Strength Body Studio

UL. INWALIDZKA 20, CHORZÓW

Ikona nawigacji do mapy