
Regulamin
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
WWW.SBODY.PL
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Serwis www.sbody.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis www.sbody.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu www.sbody.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
Serwis www.sbody.pl dostarcza przestrzeni Usługobiorcom kontaktowania się z wykwalifikowanym trenerem personalnym oraz korzystanie z szeregu Usług związanych z kondycją fizyczną i zdrowym trybem życia.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
REGULAMIN - niniejszy regulamin Serwisu.
SERWIS - serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.sbody.pl
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.
FORMULARZ KONTAKTOWY - formularz dostępny na stronie internetowej www.sbody.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
FORMULARZ REZERWACJI – formularz dostępny na stronie internetowej Serwisu umożliwiający złożenie Rezerwacji na Usługę.
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.sbody.pl umożliwiający utworzenie Konta.
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach
USŁUGODAWCA – USŁUGODAWCA – Łukasz Wiesław Kolasa wykonujący działalność gospodarczą pod firmą Łukasz Kolasa S4Body wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce siedziby oraz adres do doręczeń: ul. Inwalidzka 20, 41-506 Chorzów, NIP: 6412266408, REGON: 382672723, adres poczty elektronicznej (e-mail): info@sbody.pl, numer telefonu: +48 796 584 518.
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
KLIENT – Usługobiorca posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży z Usługodawcą.
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
USŁUGA – dostępna w Serwisie usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą.
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Usługi zawarta między Klientem, a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu.
REZERWACJA - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi z Usługodawcą.
KALKULATOR PRZELICZENIOWY – Usługa Elektroniczna, która umożliwia Usługobiorcy wprowadzenie swoich danych oraz parametrów fizycznych do odpowiedniego formularza w celu przygotowania odpowiedniego planu treningowego.
HARMONOGRAM TRENINGOWY – Usługa Elektroniczna, która pozwala Usługobiorcy posiadającemu Konto w Serwisie planować sesje treningowe (Usługi) świadczone przez Usługodawcę.
CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Usługodawcy za Usługę.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ORAZ ICH REZERWOWANIA
Usługi.
Usługodawca świadczy Usługi związane z szeroko pojętą aktywnością fizyczną oraz zdrowym trybem życia, polegające w szczególności na prowadzeniu treningów personalnych, przygotowywaniu planów treningowych oraz udzielaniu porad związanych z wymienionymi wcześniej kwestiami,
w celu wykonania Usługi zgodnie z Umową Usługodawca może wymagać przeprowadzenia wywiadu/rozmowy lub udzielenia odpowiednich informacji przez Klienta, w celu zapewnienia właściwego świadczenia Usługi,
oferowane w Serwisie i świadczone przez Usługodawcę Usługi są zgodne z Umową,
korzystanie z Usług Elektronicznych dostępnych w Serwisie może być uzależnione od założenia Konta w Serwisie
Usługodawca może wskazywać miejsce świadczenia Usługi, na które Klient jest zobowiązany stawić się o umówionej godzinie w celu świadczenia Usługi,
niespełnienie dyspozycji, o której mowa w pkt 1.5 niniejszego paragrafu bez powiadomienia Usługodawcy może skutkować powstaniem dodatkowych kosztów po stronie Usługobiorcy,
w celu świadczenia Usługi będącej przedmiotem Rezerwacji lub świadczenia innych Usług Elektronicznych mogą być wysyłane wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej lub sms, w celu poinformowania Usługobiorcy o warunkach, terminach i okolicznościach świadczenia poszczególnych Usług.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Rezerwację, składa ofertę kupna określonej Usługi na warunkach podanych w jej opisie.
Cena Usługi uwidoczniona na stronie internetowej Serwisu podana jest w złotówkach (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
Cena Usługi uwidoczniona na stronie Serwisu jest wiążąca w chwili otrzymania przez Klienta informacji o przyjęciu Rezerwacji do realizacji. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian Cen w Serwisie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Usług po otrzymaniu tego potwierdzenia przez Klienta.
Usługodawca w sposób jednoznaczny informuje Klientów o Cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach Cen Usług. Obok informacji o obniżce, Usługodawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a jeśli Usługa jest oferowana do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni Usługodawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tej Usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
Rezerwacje można składać:
za pomocą Formularza Rezerwacji – 24 godziny na dobę przez cały rok,
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sbody.pl
telefonicznie pod numerem telefonu: +48 796 584 518.
W celu złożenia Rezerwacji Klient ma obowiązek założenia Konta w Serwisie.
Warunkiem złożenia Rezerwacji w Serwisie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Rezerwacji.
W przypadku, gdy Usługodawca jest zmuszony, przed rozpoczęciem wykonania Usługi z przyczyn od niego niezależnych, zmienić istotne warunki Umowy z Klientem, niezwłocznie powiadomi o tym Klienta.
W sytuacji, o której mowa w pkt 9 niniejszego paragrafu Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Usługodawcę, czy:
przyjmuje proponowaną zmianę Umowy albo
odstępuje od Umowy Sprzedaży za natychmiastowym zwrotem wszystkich wniesionych przez Klienta świadczeń i bez obowiązku zapłaty jakiejkolwiek kary umownej.
Jeżeli Klient odstępuje od Umowy Sprzedaży zgodnie z pkt 10 niniejszego paragrafu lub jeżeli Usługodawca odwołuje wykonanie Usługi z przyczyn niezależnych od Klienta, Klient ma prawo, według swojego wyboru:
otrzymać Usługę zastępczą o tym samym lub wyższym standardzie, chyba że zgodzi się na usługę o niższym standardzie za zwrotem różnicy w Cenie,
żądać natychmiastowego zwrotu wszystkich wniesionych przez niego świadczeń.
Usługodawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie:
działaniem lub zaniechaniem Klienta,
działaniem lub zaniechaniem osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu Usług przewidzianych w Umowie Sprzedaży, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć,
siłą wyższą (zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym tj. żywiołowym, nie do uniknięcia, takie, nad którym Usługodawca nie panuje, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych działań przyrody i zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego, jak wojna, zamieszki krajowe, epidemia).
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Rezerwacji udostępnionymi przez Usługodawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8.
Po złożeniu Rezerwacji Usługodawca niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie. Potwierdzenie otrzymania Rezerwacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
Potwierdzenie otrzymania Rezerwacji zawiera:
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Rezerwacji,
formularz odstąpienia od umowy,
niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
Po otrzymaniu od Klienta płatności za Rezerwację, Usługodawca niezwłocznie potwierdza przejęcie Rezerwacji do realizacji, poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
Z chwilą zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Usługodawcy zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Usługodawcą.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie wysyłany w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w Formularzu Rezerwacji lub wręczany Klientowi przy wykonaniu Usługi.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Usługodawca udostępnia następujące sposoby płatności:
płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Usługodawcy,
płatność w miejscu świadczenia Usługi, jeżeli będzie ona świadczona stacjonarnie.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 72105013311000009264827636(ING Bank Śląski S.A.) Łukasz Kolasa S4Body, adres do doręczeń: ul. Inwalidzka 20, 41-506 Chorzów, NIP: 6412266408. W tytule przelewu należy wpisać „Rezerwacja nr........".[PS4]
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty Ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w ciągu 3 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
Usługa, z zastrzeżeniem pkt 1.3 niniejszego paragrafu, zostanie wykonana dopiero po jej opłaceniu.
§ 6
REKLAMACJA Z TYTUŁU BRAKU ZGODNOŚCI USŁUGI Z UMOWĄ
Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 Regulaminu z tytułu braku zgodności Usługi z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.
Zawiadomienia o braku zgodności Usługi z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sbody.pl
W powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Usługodawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 może żądać w pierwszej kolejności doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową. Obniżenia Ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (m.in. w przypadku, gdy niezgodność Usługi z umową jest istotna, gdy Usługodawca odmówił doprowadzenia Usługi do zgodności z umową lub gdy brak zgodności Usługi z umową występuje nadal, pomimo że Usługodawca próbował już doprowadzić Usługę do zgodności z umową),
W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 Regulaminu Usługodawca odpowiednio:
doprowadza Usługę do zgodności z Umową na swój koszt,
obniża Cenę Usługi (obniżona Cena musi pozostawać w proporcji Ceny Usługi zgodnej z umową do Usługi niezgodnej z umową) i zwraca Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 8 wartość obniżonej Ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu Ceny od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 8,
w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 8 – Usługodawca zwraca mu Cenę Usługi najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia.
Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
§ 7
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Z zastrzeżeniem pkt 4 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Serwis oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą.
Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 8 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, w przypadku Usługi, liczy się od dnia zawarcia umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 8 Regulaminu w wypadku Umowy Sprzedaży, o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty Ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Usługodawcy, jak i Klientowi w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
Usługodawca ma prawo do żądania zapłaty za faktycznie poniesione koszty oraz świadczenia spełnione do chwili otrzymania rezygnacji (odstąpienia od umowy).
§ 8
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW
Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta pod warunkiem, że umowa, którą zawiera z Usługodawcą jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.
Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
niedozwolonych postanowień umownych,
odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Usługi z umową,
prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
zasad dotyczących umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł z Usługodawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.
§ 9
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
zawieranie Umów Sprzedaży (Rezerwacji),
założenie Konta,
Kalkulator przeliczeniowy,
Harmonogram Treningowy
wysłanie wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego.
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Serwisie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Serwisu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 10
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Rezerwacji w Serwisie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Rezerwacji albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę,
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na założeniu Konta w Serwisie zawierana jest na czas nieoznaczony,
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Kalkulatora przeliczeniowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą skorzystania z kalkulatora lub zaprzestania korzystania z tej Usługi Elektronicznej,
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Harmonogramu Treningowego zawierana jest na czas nieoznaczony i jest związana z prowadzeniem Konta w Serwisie,
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłaniu wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa, włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 11
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sbody.pl.
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§12
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (Konto),
Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@sbody.pl
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 13
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.sbody.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 13 pkt 3 oraz elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Łukasza Wiesława Kolasy wykonującego działalność gospodarczą pod firmą Łukasz Kolasa S4Body wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji i Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce siedziby oraz adres do doręczeń: ul. Inwalidzka 20, 41-506 Chorzów, NIP: 6412266408, REGON: 382672723, adres poczty elektronicznej (e-mail): info@sbody.pl, numer telefonu: +48 796 584 518. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.sbody.pl, bez zgody Usługodawcy.
Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.sbody.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Serwisu pod adresem www.sbody.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Serwisu pod adresem www.sbody.pl użyte są w celach informacyjnych.
§ 14
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Serwisem, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
Sądowe rozstrzyganie sporów:
ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Zacznijmy działać
Skontaktuj się z nami
Wypełnij formularz zgłoszeniowy